2 Eylül 2009 Çarşamba

Herşey Roll'unda! (gibi)

Evet öncelikle hep böyle harf oyunlu bir başlık atmak istemişimdir. Sonunda attım!

Neyse, günlerdir yazılıp çiziliyor Roll Dergisi kapandı diye. Hatta biz de blogumuzda ''Roll is over'' şeklinde yer vermiştik. Hatta ve hatta ben ilk burdan, yani Vecihi'nin yazdığı o yazıdan duymuştum bu acı haberi. (Haber yalanlanınca başlık silindi o ayrı.) Ama daha sonra Roll'ün kapanmadığına dair haberler gelmeye başladı ve içimize de biraz su serpilmiş oldu. Ancak bu olaylardan sonra içten içe bir düşünce seline kapıldım ki buraya bir şeyler çizittirmemin asıl sebebi de o.

İnsan hep böyle sıkıntılı dönemlerde kendini sorguluyor sanırım. Ya da biz hakikaten pis adamlarız... Aslında mühim soru şuydu;

''Madem dergi kapanınca bu kadar üzülüyorsun, neden aylık, düzenli olarak takip etmiyordun be adam?''

Sadece her ay 3-4 kere Mephisto'ya girip sayfalarını karıştırıp, ''acaba bu ay kimler var'' diye bakmakla olmuyor. 13 senelik bir dergi bile gözünün yaşına bakmadan, çat kapanıveriyor. Bu sebeple, tamamen bencil bir şekilde ''kendimi ayıplama yazısı'' yazma gereği duydum.

E peki ne oldu şimdi Roll'e?
Olan şudur ki; Roll, Ekim ayında edebiyat ve müzik bağlantısıyla özel bir sayı çıkarıyor. Kasım ayında ise normal içeriğiyle tekrardan bayilerde olmaya devam edecek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder