12 Aralık 2009 Cumartesi

Precious may be

Bu aralar blogu biraz boşverdik. Kejura bey yeni bir işe girdi, çok yoğundur kendisi. Ben hala büyümemiş bir birey olarak, üniversite sıralarında dirsek çürütüyorum.

Dolayısıyla eski yoğunlukta yazamıyoruz. Özür dileriz. Kendimi bir an Ersin Karabulut gibi hissettim. O uykusuz geç çıktığında sürekli özür mesajları yazar, kendilerini affetirmek için sebepler yazardı. Ben de "hassiktir lan yarrak, paramızla rezil oluyoruz" derdim..

Sanırım benzer bir duruma düştük. Bahaneler uyduruyoruz. En azından küfür etmeyin(!) sayın Bir Baba Indie takipçileri. Para mı veriyorsunuz da küfür ediyorsunuz? Ya da aklınızın ucunuzdan dahi geçmiyoruz, biz kendi kendimize mi abartıyor muyuz?

Bilmiyorum hangisi ama kendimizi affetirmek için sizinle bir şarkı paylaşmak istedim. Gece gece çok güzel geldi bu ses. Bir kulak veriniz derim.

Hepinizi öperiz 14 kişi...

1 yorum:

  1. Bende kendimi imla ve yazı hatalarını bulmakla yükümlü bir editör gibi hissetmeye devam ediyorum...

    Sevgilerimle

    K.

    YanıtlaSil