30 Temmuz 2010 Cuma

Midlake


Melankoliklerin İntikamı!


Uzun bir aradan bu yana albüm çıkarmayan Midlake, sonunda yeni albümünü çıkardı. The Courage of Others adını taşıyan albüm, bakalım kaç şarkıdan oluşuyormuş. Baktım 11 şarkıdan oluşuyormuş.


Bandı birazcık başa alalım. Midlake'i bilmeyenler için bir tarif yapalım. Midlake aslen taş gibi bir slowcore grubudur. Yeterince melodik bir gruptur. Misal midlake seven kişi, Songs: Ohia da sever, tersi de geçerli tabi. Yani Songs: Ohia'nın yaptığı müziği aklınızda tutun, sonra ona epeyce bir Jethro Tull ekleyin çünkü bol bol yan flüt kullanmaktalar. İşte o müzik Midlake.


Yeni albümlerine geçecek olursam; şu ana kadar yaptıkları en karanlık, en melankolik iş diyebilirim. Hani albümü bitirdiğinizde hala aynı mutlulukla hayata devam edebiliyorsan, sen ya bu hayatı çözmüşsündür ya da yoga falan yapıyorsundur. Başka bir ihtimal olduğunu düşünmek istemiyorum.


Albüm bittiğinde hayata şöyle okkalı bir küfür ettiğimi biliyorum. Albümü daha çok analiz etmek istiyorum, farklı kelimelerle anlatmak istiyorum ama inanın bu albümü anlatacak kelimeler o kadar az ki. Olabilecekleri de yazdım zaten. Melankoliklerin intikamı çok fena olmuş. Açıkçası bu kadarını ben de beklemiyordum. Kesinlikle dinlemeniz önerilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder