5 Nisan 2011 Salı

Yoyom TV


Müzik kanalı nedir? Hmm mesela Kral TV? Hayır hayır. Neden aklımıza ilk Kral TV geliyor. Çünkü; bize öğretilen müziğin sınırları Kral TV'den ibaret.

Bazen açıp izliyorum. Güzel kadınlar (çoğu değil) falan böyle bir şeyler söyleyip duruyorlar. Sözlerin kesildiği noktalarda seksi danslar... Türk erkeğinin gönüllerini feth ediyorlar. Çok zorluyorum kendimi. Neden oradalar diye. Albüm satmaz. Konser de yok. Belki anlaşmalı olduğu bir gazino, müzikhol? İkibinonbir yılında olduğumuz aklıma gelince o da zor geliyor. Muhakkak müzikten öte bir şeyler vardır diyerek uzaklaşıyorum.

Neyse ki geçen gün internette gezinirken YOYOM TV'ye rastladım. Müzik kanalıymış. Öyle yazıyor. Hmm ne farkı olabilir ki? diye düşündüm. Sanki herkes bu soruyu soracakmış gibi http://www.yoyom.tv adresine girdiğimizde nereye baksak cevabı gösteriyorlar gibi geldi. YOYOM nedir? butonuna bastığımızda ise "evet işte budur" diye keyifle arkanıza yaslanıyorsunuz.

YOYOM TV doğru düzgün bir projedir. Desteklenmesi gerektiğine inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder