30 Mayıs 2011 Pazartesi

The Rosebuds - Loud Planes Fly Low

Gül goncalarım, canlarım ciğerlerim..

Daha yeni tanışmış olmama rağmen çok sevdim ben bu insanları.. Teksas çıkışlı olsalar da, sadece müzikleri için sevilmesi elzemdir. Kendileri ile tanışmam bir tumblr kullanıcısının vasıtasiyle oldu ve iyi de oldu. Böyle insanı sıkmayan, kafasını rahatlatan, sinir uçlarına masaj yapan bi sound var ortada. Sevdim, çok sevdim... Tanıdım aşkı... Şaka canım şaka...

Grup üyeleri Kelly Crisp ve Ivan Howard ikilisi işi ve aşkı birbirine karıştırmışlar ve doğal başarısızlığı görmüşler. Evlenmeden önce 4 albüm yapan grup üyeleri, evliliklerini bitirme kararı almışlar ama bir süre sonra grupta yeniden birleşmişler. (Yanlış anlaşılma olmasın lütfen) İşte bu boşanmadan sonra bütün mesailerini verdikleri Loud Planes Fly Low albümünü ortaya çıkarmışlar. Merge Records Etiketli albümleri 10 şarkıdan oluşuyor ve bunların üçü grubun myspace sayfalarından yayınlandı. Albüm, Amerika'da 7 Haziran'da çıkacak, Türkiye'ye gelir mi bilemem ama Google'da grup ve albüm ismini yazmaya çalışırken zipli mipli arama şekilleri çıktı zaten...

Albümün Tracklisti de şu şekilde;

1 - Go Ahead
2 - Limitless Arms
3 - Second Bird of Paradise
4 - Come Visit Me
5 - Without a Focus
6 - Waiting for You
7 - Woods
8 - A Story
9 - Cover Ears
10 - Worthwhile

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder