23 Haziran 2011 Perşembe

Efes Pilsen One Live Festival


Zincirlikuyu Metrobüs İstasyonunda sabah 08:00 civarında işe giderken bir sürü robot taklidi yapan insan arasından dev bir afiş gördüm. Editors hayranı bir bünye için sabah sabah afişte Editors yazısı görmek kadar keyif veren bir şey yok.

Editors için ayrı bir paragraf açma isteğimin dışında kısaca bilgi vermek gerekirse, SantralistanbulManic Street Preachers, Suede, Happy Mondays, Cake ve Nneka gibi gruplarıda ağırlıyor. 

Ayrı bir paragrafı da amatör gruplar için açmak isterim. 123, Büyük Ev Ablukada ve Toz ve Toz gibi yer altından yer üstüne selam çakan gruplarda sahnede olacaklar. 

2-3 Temmuz'a ne kaldı ki? İzlenmesi gereken, güzel bir festival için bu tarihlerde İstanbul'da olmak ve Öğrenci iseniz 55 TL, değilseniz 79 TL yi gözden çıkartmanız gerek. Bilet fiyatı nedense bana ucuz geldi. Bugün Taksim'de her hangi bir cover grubunu dinlemeye gitseniz kapıdaki yeni çeri! (pardon güvenlik) 10 TL yi sizden alır. Bu kadar gruba bu fiyat iyidir.


2 yorum:

  1. Pazar Günü orada olurum, baba baba dinlerim cake'i editörleri, suede'yi.. yanlış anlaşılmasın yani.. :)

    YanıtlaSil
  2. Yemedim, yedirdim. Gitmedim, götürdüm...

    İnsafsızlık ve allahsızlık yapılmasın yane...

    YanıtlaSil