25 Haziran 2011 Cumartesi

HAFTANIN ŞARKISI | Howling Bells - Setting Sun

Last Fm istatistiklerime göre son 4 günde Setting Sun'ı dinleme sayım: 104
Youtube'da şarkının canlı performansını dinleme sayım: Bilinmemekte
Ipod'da şarkıyı dinleme sayım: 101

Son zamanlarda hangi şarkıyı bu kadar tutkuyla dinlediğimi hatırlamıyorum. Juanita'nın inanılmaz vokali, şarkının enteresan atmosferi ki şarkı başlarda Hint tınılarını barındıran bir introyla başlıyor, sonrasında Juanita'nın o harika sesiyle indie vari bir şarkı oluyor, şarkının nakarat kısmında ise daha rock bir şarkı haline geliyor. Herhalde bu ayrı tarzlardı beni sıkmayan, 205+ bilinmemekte kadar dinleme sebebim de bu! Ya da bu tarzların birbirleriyle güzel birleşimi.. Bilmiyorum sebep ne ama dinlemeden duramıyorum bu şarkıyı. Herhalde yakın zamanda bıkarım diye düşünüyorum.

Bıkarım değil mi?

Last fm istatistiklerine göre son 4 günde dinleme sayım: 109
Youtube'da şarkının canlı performansını dinleme sayım: Bilinmemekte
Ipod'da şarkıyı dinleme sayım: 101

Şarkının klibi:

Juanita Stein'in tatlılığına vurulduğum şarkının canlı performansı:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder