7 Haziran 2011 Salı

Haftanın Şarkısı | Magyar Posse / Whirlpol of Terror and Tension

Magyar Posse - Post-Rock | Finlandiya
Uzun zaman sonra FM 2010 CD'sini tekrardan bilgisayarın DVD aparatına yerleştirdim ve bilgisayara yükledim. Alt liglerde kahramanlık öykülerine meraklı olanlardanım. Medya tahmini olarak şampiyon olması zor görünen takımları alıp tüm yükselen egolarımla birlikte Jose Mourinho olma çabası sanırım bu oyunun en klas özelliği. (Arada hile yapıyorum, çaktırmayın) 

FM'de en bilinmedik ligleri dolaşttım. Finlandiya. Evet Finlandiya. Kuzey soğukluğu, müzik falan oh mis. FM Alt+Tab ile görev çubuğuna indirilir. Şimdi güzel bir müzik açalım. Müziklerim klasörü sol çift tıkla ve içerideyim. Merhaba dünya ben geldim. FM oynarken fonda bana eşlik edecek birilerine ihtiyacım var. Kapı görevlisi "Hmm" diyerek bana hangi takımı aldığımı sordu. Gururla "Jippo" dedim. Bana neden güldüğünü sezon sonunda anlayacaktım; ama henüz sezon daha başlamamıştı bile. Medya tahminine göre 7. sırada bitirecektim. "Jippo Nereli?" diye sordu. "Finlandiya" dedim. "Gel öyleyse" diyerek, kuzey'e doğru götürdü beni. 

Yol boyunca bana ismini vermeden şunları anlattı. 



Bak beyim 2000 yılıydı. Kış yine kendini en iyi haliyle hissettiriyordu. Finlandiya'nın Pori kentinde bir grup adam bir araya gelip bir grup kurdular. Adları Magyar Posse. 

2 yıl sonra 2002 de We Will Carry You Over the Mountains, 2004 de Kings Of Time, 2006 da ise Random Avenger adında 3 tane albüm yapmışlar. Keskin riffler, Finlandiya havası ve kemanlar ile bütünleşince insan "Saatler dönüp durabilir, bundan bize ne!" dedirtiyor.

Magyar Posse (doğru tercümesini bilmemekle birlikte Macar Takımı) Haftanın Şarkısı - 2006 Random Avenger albümünün 1.şarkısı Whirlpool of Terror and Tension.


Jippo mu dediniz? Ee şey... Küme düştüm, yeni sezon öncesinde ise Başkan beni kovdu. İngiltere ikinci liginde Yeovill teklifine hayır demedim. Şimdi hileyle lider durumdayım. Gururluyum! Jippo'yu pişman edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder